Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nol, Catelijne, Jop en Sven - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nol, Catelijne, Jop en Sven - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Cat

Blijf op de hoogte en volg Nol, Catelijne, Jop en Sven

21 Juli 2018 | Singapore, Singapore

Dinsdagavond zijn we bepakt en bezakt aan onze reis begonnen: Twee grote koffers, twee rugdragers in een backpackzak en...(ja, Nol heeft gewonnen ;-)) de gitaarkoffer. De vlucht ging goed. Jop en Sven hadden veel feest en hebben uiteindelijk ook nog goed geslapen.

Einde van de middag (woensdag) kwamen we aan in Singapore in ons relaxte hotel (hotel Bencoolen). Nog lekker even gezwommen in het zwembadje, gegeten in een food court om de hoek en daarna zijn we heerlijk gaan slapen. Maar we hebben nog wel een beetje een jetlag en Jop en Sven besloten midden in de nacht nog even lekker te gaan eten ;-).

Donderdag zijn we op verzoek van Jop en Sven de stad gaan verkennen met de bus. Leuke stad! 's Avonds zijn we bij de haven (bayfront) beland en hebben daar lekker gegeten. Bizar wat je hier allemaal ziet, zoals een winkelcentrum met een kanaal er doorheen, waar je met een bootje van de ene kant van het winkelcentrum naar de andere kant gevaren kan worden..een beetje Venetiaans. En een heel groot gebouw dat bestaat uit drie flatgebouwen met een soort boot erop. Het ziet er allemaal erg welvarend uit, maar van een local hoorden we dat het momenteel niet top gaat met Singapore en ze in een recessie zitten.

Vrijdagochtend zijn we vroeg doorgevlogen naar Sumatra. Een dag Singapore was eigenlijk te kort, maar dat gaan we later deze reis nog wel een keer inhalen.

Liefs (inmiddels vanaf Sumatra),
Nol, Catelijne, Jop en Sven

• 23 Juli 2018 - 09:44

Els & Danny:

Respect voor jullie met 2 kleine kids!
    Veel liefs en plezier